S-OKBH-014
Směrnice o reklamaci
1.
Účel a rozsah platnosti dokumentu
Směrnice
se zabývá reklamacemi, které uplatňuje OKBH VTN vůči dodavatelů.
Reklamace
vůči OKBH VTN se řeší jako stížnost podle směrnice S-OKBH-008
Pravidla pro vyřizování stížností.
Reklamace
transfuzních přípravků se řeší podle směrnice S-OKBH-KB 03
Reklamace TP.
2.
Definice a použité zkratky
OKBH VTN Oddělení klinické biochemie a hematologie Nemocnice AGEL
Ostrava - Vítkovice a.s.
KB krevní banka
SÚKL Státní ústav pro kontrolu léčiv
3.
Odpovědnost
Vedení OKBH VTN
4. Postup
V případě vzniku nežádoucí
příhody, kterou lze přímo přičíst určitému zařízení na OKBH VTN, specifické
reagencii nebo spotřebnímu materiálu, je uplatněna reklamace výrobci daného
zařízení a je oznámeno podezření na nežádoucí příhodu podle § 70 odst. 2 zákona o zdravotnických prostředcích č. 268/2014 Sb. na SÚKL.
Reklamace vůči dodavateli se
provádí písemně nebo telefonicky a o reklamaci se provede záznam
do formuláře F-OKBH-054 Reklamační protokol OKBH.
Hlášení na SÚKL se provádí
elektronicky formulářem pro podezření na nežádoucí příhodu (www.sukl.cz).
Stažení
výrobku z trhu nebo jiné oznámení výrobce týkající se zařízení,
reagencie nebo spotřebního materiálu:
5. Související dokumentace
S-OKBH-011
Směrnice pro nákup a hodnocení dodavatelů
S-OKBH-008
Pravidla pro vyřizování stížností
F-OKBH-054
Reklamační protokol OKBH
6. Přílohy
bez příloh